Vyhľadávať v tomto blogu

15. 5. 2006

Mondays

"I don´t like Mondays" sa spieva v jednom songu. S týmto nesúhlasím. Neviem čím to je ale ja mám pondelky rád. Život sa rozbieha a všetci sú zničený zo začínajúceho pracovného týždňa. A toto mi dodáva silu. Víkend som opäť strávil v práci, i keď som povodne mal lepší plán. Výlet vlakom niekam preč. Opustiť brány mesta. Zanechať myšlienky osamote v symbióze s prírodou. Lahnúť si do trávi a zavrieť oči... Utiecť pred zodpovednosťou, pretvárkou, opovržením. Utiecť pred životom, ktorý žijem... Celý víkend som strávil v práci, aby moj mesačný čistý príjem prekročil celoštátny priemer. Aby som mohol bezstarosti splatiť šeky, nájmy a dlžoby. Aby som sa mohol držať krok s módnym trendom a pred očami ľudí nevyzeral ako mimoň. Aby som pri vstupe do reštaurácie neštudoval pravú stranu menu. Aby som mohol zhliadnuť rýchlomihajúce sa obrázky na plátně. Aby som nebol odkázaný na akciové potraviny v supermarketoch. Aby som mohol mať nové albumy obľúbených hudobných formácií. Tento víkend som strávil v práci, aby som nebol doma sám...

Žiadne komentáre: