Vyhľadávať v tomto blogu

30. 8. 2007

New wave

Opäť mením smer. Snažím sa zabudnúť a nespomínať. Správy, fotky a telefonné číslo vymazané. Keby sa to dalo tak jednoducho spraviť aj so spomienkami. Ale na to je tu čas. Pred nedávnom som bol plný lásky, ktorá vyprchala. Stratil som človeka, pre ktorého bola určená. A tak som blúdil s tou láskou sám po svete. Až nakoniec ju to tiež omrzelo a išla svojou cestou robiť radosť druhým. Od vtedy neblúdim. Pretože, človek ktorý blúdi niečo hľadá. Niečo čo stratil a nepozná k tomu cestu. Ja už som prestal hľadať. Len tak potichu plávam životom. Nie, nerezignoval som naň. Len som sa rozhodol na určitý čas vydýchnuť. Dať priestor aj sám sebe a rozvinúť tzv. „duchovno“. A možno som sa len rozhodol dospieť... /pokus č.4 – pozn. autora/ Snehová vločka nikdy nepadne na nesprávne miesto. A tak verím, že aj moje rozhodnutia budú vždy tie správne

Žiadne komentáre: