Vyhľadávať v tomto blogu

20. 8. 2007

Psi štěkajú

...a karavána ide ďalej. Úžasná metafora pre dnešný svet, pre dnešné dni, pre moje myšlienky. Je jedno či si alebo nie si. Svet pôjde ďalej kľudne bez teba. V pondelok som mal zaujímavý telefonát s maminou. Nebolo to o problémoch, o mizernom počasí a ani o peniazoch. To väčšinou bývajú témy našich rozhovorov. Nieže by som ich ja podnecoval, ale vyplynie to z uplynulých dní. Tento telefonát bol iný. Mamina po mesačnom relaxe v kúpeľoch sa vrátila domov a cítila sa sviežo, čerstvo a bola plná nových síl, myšlienok a plánov. Už dlho som to z nej necítil. Keď je žena šťastná, môže v tom byť jedine láska. A tak som sa jej bez akejkoľvek prípravy spýtal, kto to je. Na chvíľu sa zarazila ale pochopila, že je zbytočné niečo predo mnou skrývať. Ostýchala sa rozprávať o týchto veciach pred svojim synom, ale nakoniec to išlo z nej samé a bez otázok. Každý deň je boj získať trocha lásky pre seba. Tak prečo niekomu brániť v jeho snažení.

Žiadne komentáre: