Vyhľadávať v tomto blogu

29. 5. 2006

Prišiel potichu

...práve som sa kúpal. Napustil som vaňu. Pridal penu do kúpeľa a pustil CD prehrávač. Navolil som si obľúbené songy a pomaly vkĺzol do horúcej vody ukrytej pod bielou pokrývkou. Ponoril som sa pod hladinu. Cítil som, ako problémy predošlých dní sa odliepajú z mojho tela. Miešajú sa s horúcou vodou, ktorá ich nemylosrdne ničí. Vzal som do ruky knihu. Keď som začínal tretiu kapitolu pondelok pohltil predošlý deň. Víkend sa stal minulosťou. Uľahol som do postele a odpísal na prijaté esemesky, na ktoré som nemal počas predošlých dní čas. Telefón som prepol do režimu "Don`t disturb". Zavrel som oči a sumarizoval... Plusy a mínusy bytia. Predsalen mi znova vyšlo viac plusov ako mínusov, keďže o osmej som opäť zasadol na svojej pracovnej stoličke.

Žiadne komentáre: